Individualūs Facebook ir Instagram administravimo mokymai

Išmokite tvarkyti savo verslo socialinius tinklus

€1500.00

Padedame smulkiajam ir vidutiniam verslui pozicionuoti savo prekinį ženklą Facebook ir Instagram paskyrose. Teikiame individualius ir grupinius mokymus Jums ir/ar Jūsų įmonės darbuotojams, kurie rūpinasi verslo administravimu socialiniuose tinkluose.

 

Detali mokymų programa, kaina ir sąlygos:

 

▪       Mokymų valandų skaičius 36 - 40 valandų.

▪       Pamokos trukmė: 60 (šešiasdešimt) minučių per dieną.

▪       Trukmė: 3 (trys) mėnesiai, bet gali būti ir ilgesnė. Trukmė kinta, atsižvelgiant į tai, kiek pamokų sutariame per savaitę.

▪       Mokymai individualūs, kuriuose dalyvauja tik klientas (-ė) ir mokytojas (-a).

▪       Komunikacija vyksta kiekvieną dieną pagal poreikį, per Messenger balso žinutėmis.

▪       Mokymai vyksta Zoom.com platformoje nuotoliniu būdu.

▪       Mokymus sudaro: 15% teorinės, informacinės žinios ir 85% praktika.

▪       Suteikiami reikalingi Apps’ai ir programos, reikalingos darbams atlikti.

▪       Individualių mokymų data ir laikas derinami abiem pusėms patogiu laiku.

▪       Mokymai galimi ryte, dieną ir vakare.

▪       Po apmokėjimo gavimo, rezervuojamos mokymų datos ir laikas, abiem pusėms patogiu laiku pagal susitarimą.

▪       Prieš mokymus pasirašoma paslaugų teikimo sutartis.

▪       Esant poreikiui, suteikiama išsimokėjimo galimybė.

▪       Po kiekvienos pamokos, atsiunčiame sumontuotą pamokos video įrašą su neriboto laiko prieiga.

▪       Visas pamokas rekomenduojame tvarkingai išsisaugoti savo kompiuteryje, kad esant poreikiui galėtumėte bet kada peržiūrėti.

▪       Pamokų video įrašai siunčiami per Wetransfer programą.

▪       1 (vieną) mėnesį po mokymų pabaigos - suteikiame visapusišką pagalbą, priežiūrą ir nemokamas konsultacijas. Stebime kaip Jums sekasi, komunikuojame, būname kartu ir „vedame už rankos“, padėdami įtvirtinti mokymų metu įgytas žinias.

MOKYMŲ PROGRAMA:

●      Jūsų paslaugos ir/ar produkto pardavimų vystymas Facebook/Instagram socialiniuose tinkluose.

●      Tikslingi potencialių klientų pritraukimo būdai.

●      Organinės ir neorganinės reklamos būdų naudojimas.

●      Prekinio ženklo (paslaugos/produktų) žinomumo vystymas.

●      Facebook/Instagram verslo paskyrų auditas.

●      Facebook/Instagram įrankių naudojimas.

●      Reikalingų funkcijų įdiegimas.

●      Meniu juostos tvarkymas.

●      Teisingas Bio aprašymas, įterpiant raktinius žodžius tekste.

●      Teisingas Profile picture (profilio nuotraukos) ir Cover picture (viršelio nuotraukos) sukūrimas/įkėlimas/rezoliucijos dydžiai.

●      Jūsų teikiamų paslaugų aprašymo sukūrimas, įtraukiant tikslingus, auditorijai aktualius raktinius žodžius, raginimą veikti, kontaktus, nuorodas ir įkėlimas į tam skirtas vietas, kurios didina Jūsų paskyrų žinomumą ir augimą.

●      Instagram Hightlight sukūrimas, pavadinimų parinkimas.

●      Instagram Hightlight Cover (viršelių) parinkimas ir uždėjimas.

●      Turinio sukūrimas ir įkėlimas į Hightlight.

●      Išmokymas, kada, kaip ir ką kelti į Hightlight.

●      Kokia jų paskirtis ir kam jie naudojami.

●      Facebook/Instagram storių kūrimas ir įkėlimas, naudojant mobilųjį įrenginį ir kompiuterį. Skirtumai ir patarimai.

●      Ką, kada, kokiu metu ir kiek kelti storių. Rodymo trukmė.

●      Storių kėlimo funkcijų naudojimas, jų parodymas, rekomendacijos ką naudoti būtent Jūsų verslui ir/ar veiklai.

●      Ką daryti, jeigu keliate storius per Facebook/Instagram ir negalite uždėti Jums patinkančios ar „trendinės“ muzikos.

●      Instagram account pakeitimas, esant poreikiui dėl muzikos.

●      Instagram ir Facebook verslo paskyrų sujungimas, kad galėtumėte kelti turinį per Instagram. Tokiu atveju turinys automatiškai įsikels ir į Facebook verslo paskyrą.

●      Kaip pridėti žmogų prie Facebook paskyros, norint suteikti jam prieigos teises (valdyti, kurti turinį ir kt.).

●      Kaip ištrinti nereikalingas, senas ar nebenaudojamas Facebook paskyras visam laikui.

●      Dažniausiai daromų klaidų vengimas.

●      Tikslinių Facebook grupių naudojimas, dalinimasis galerijomis ir video medžiaga.

●      Turinio kūrimas Facebook ir Instagram paskyrose.

●      5 (penkios) turinio rūšys.

●      Kokį turinį kurti būtent Jūsų verslui ir/ar veiklai.

●      Kiek postų, reels, storių rekomenduojama kelti per savaitę, atsižvelgiant į Jūsų konkretų verlą ir/ar veiklą.

●      Turinio formatų, rezoliucijų dydžiai.

●      Turinio kūrimo strategijos sudarymas.

●      Turinio kūrimo planavimas iš anksto.

●      Darbas su įrašų/storių/reelsų planavimo įrankiu.

●      Rezultatų analizės įrankių naudojimas.

●      Rezultatų duomenų eksportavimas.

●      Savo veiklos unikalumo išgryninimas ir tikslingas pozicionavimas.

●      Tikslingas marketingo būdų parinkimas.

●      Ką, po ko ir kaip daryti ir/ar ko nedaryti.

●      Vizualų kūrimas ir tinkamų tekstų rašymas.

●      Antraščių svarba, jų rūšys ir kūrimas.

●      Patikrintų/rekomenduojamų Apps'ų naudojimas.

●      Mokymasis dirbti su Apps’ais.

●      Mokymas naudotis nemokama/legalia vaizdine medžiaga. Jų šaltiniai. Taisyklės.

●      Šaltinių nuorodos, hastagų paslėpimas po vizualu.

●      Svarbiausių raktinių žodžių (hastagų) parinkimas Jūsų verslui ir/ar veiklai.

●      Raktinių žodžių naudojimo taisyklės, kur, kiek jų naudoti.

●      Kada verta naudoti raktinius žodžius, kada – ne.

●      Kiek jų rašyti, keliant turinį. Kokią funkciją jie atlieka.

●      Darbas su vizualų kūrimo programa Canva, jos pagrindinės, bazinės žinios, kuriant turinį socialiniams tinklams ir paskyroms. Mokomasi su kompiuteriu.

●      Canvos naudojimas kompiuteryje ir mobiliajame įrenginyje.

●      Skirtumai. Privalumai. Minusai.

●      Nemokama ir Pro versijos. Jų skirtumai ir galimybės.

●      Logotipo sukūrimas su Canva, esant poreikiui.

●      Postų, storių, karuselių kūrimas su Canva. Įkėlimui į paskyras ir mokamai Meta Ads reklamai (yra skirtumų).

●      Animuotų video kūrimas su Canva programa.

●      Sukurtų darbų atsisiuntimas.

●      Reikalingų mygtukų ir funkcijų naudojimas.

●      2 (dviejų) šriftų, 2 (dviejų) – 3 (trijų) spalvų kodų parinkimas, jeigu dar neturite. Jų svarba.

●      Savo verslo ir/ar veiklos stiliaus, „braižo“ ir išskirtinumo atradimas, naudojimas, nesiblaškymas.

●      Mokymasis dirbti su video redagavimo programėle CapCut.

●      Trumpų video, storių, reels, kalbančios galvos, reklaminių klipų, mokomųjų vaizdo įrašų kūrimas su CapCut.

●      Pagrindinės ir bazinės CapCut funkcijos bei įrankiai. Išmoksite juos naudoti.

●      Populiarių perėjimų, animacijos, savo balso įrašymo, tekstų uždėjimo, sulėtinimo/pagreitinimo, titrų uždėjimo ir kitos funkcijos.

●      Garsinių efektų naudojimas. Muzikos įkėlimas iš CapCut didelės muzikos galerijos arba eksportavimas muzikos iš kitų šaltinių, kuri Jums patinka. Taip pat „trendinės“ muzikos eksportavimas.

●      Mokymasis kurti su Autocut funkcija ir New Project.

●      Autocut funkcija naudojama tuomet, kada mums programėlė viską sumontuoja pati, be mūsų įsikišimo.

●      Su New Project – visas funkcijas kuriame patys.

●      Sukurtų video atsisiuntimas ir kėlimas į Facebook/Instagram bei mokamą Meta Ads reklamą.

●      Supažindinimas su Business Suite programėle, skirta valdyti savo Facebook/Instagram paskyras vienoje vietoje, naudojant mobilųjį įrenginį.

●      Meta Ads mokamos reklamos bazinės žinios.

●      Išaiškinimas, kaip veikia Meta reklamos sistema, jos algoritmai, galimybės.

●      Verslo paskyros, Ads Manager, Pixel ir kt. sąvokos – ką reikia turėti?

●      Nurodomos taisyklės, ką galima daryti, ko – ne. Privaloma griežtai jų laikytis.

●      Patarimai, triukai, kuriuos naudoja specialistai, norėdami pagerinti rezultatus ir sutaupyti reklamos išlaidas.

●      Supažindinimas su Ads Manager programėle, skirta valdyti, kurti, redaguoti, įjungti, išjungti mokamas reklamas, naudojant mobilųjį įrenginį.

●      Boost ir Meta Ads reklamų skirtumai.

●      Boost reklamos veikimo principai ir minusai.

●      Meta Ads reklamos veikimo principai ir pliusai.

●      Išaiškinimas, kada nerekomenduojama rinktis Boost reklamų.

●      Išaiškinimas, kokių svarbių funkcijų negalime daryti, leisdami Boost reklamas. Šias funkcijas turi tik Meta Ads.

●      Kainų skirtumas, leidžiant Boost reklamas per mobilųjį įrenginį ir kompiuterį.

●      Išmokoma, kaip patekti į Meta Ads sistemą, kur yra kuriamos reklamos.

●      Banko kortelės duomenų suvedimas.

●      Išlaidų limito nustatymas.

●      Kito žmogaus pridėjimas į Meta Ads sistemą ir teisių suteikimas valdyti, kurti ir/ar analizuoti Jūsų reklamas.

●      Anksčiau buvusių aktyvių reklamų peržiūra, analizė, išvados, esant galimybei.

●      Meta reklamos galimybės ir privalumai skirtingiems verslams.

●      Reklamos kūrimas ir paleidimas Meta Ads Manageryje.

●      Techninis mokymas, kaip sukurti reklamą žingsnis po žingsnio.

●      Reklamos kūrimas nuo A iki Z.

●      Supažindinimas su visų reklamų tikslais.

●      Awareness (žinomumo) tikslas.

●      Traffic (srauto) tikslas.

●      Engagement (įsitraukimo) tikslas.

●      Leads (Kontaktų rinkimo) tikslas.

●      App promotion (Programėlės) tikslas.

●      Sales (Pardavimų/konversijų) tikslas.

●      Išaiškinimas, kaip pasirinkti tinkamą tikslą.

●      Tikslų parinkimas kartu su mokytoja, būtent tik Jūsų verslui ir/ar vykdomai veiklai!

●      Naudingų kampanijų kūrimas ir paleidimas tik Jūsų verslui ir/ar vykdomai veiklai!

●      Ad Set auditorijų, biudžeto, vietos, laiko nustatymai.

●      Auditorijų (tikslinių klientų paieškos pagal pomėgius, elgseną ir kt.) testavimas.

●      Tam tikrų mygtukų paspaudimai, nuorodų įkėlimas.

●      Tinkamų reklamos vizualų sukūrimas, naudojant tam skirtus dydžius.

●      Vizualų (nuotraukų, karuselių, video, animuotų video) įkėlimas ir testavimas.

●      Skirtingų tekstų ir antraščių rašymas ir testavimas. Vienu metu galime įkelti 5 (penkis) skirtingus tekstus ir 5 (penkias) skirtingas antraštes.

●      Reklamų stebėjimas, optimizavimas, rezultatų analizė.

●      Išaiškinama, kada verta keisti vizualą, tekstą, tikslą ar auditoriją.

●      Išaiškinama, ką daryti, jei reklama „neveikia“ arba „nebeveikia“, t.y. nebepasiekiame užsibrėžtų tikslų, nebegauname klientų, užsakymų, nebepadarome pardavimų.

●      Aptarimas, ką išmokome. Rekomendacijos tolesniems žingsniams.

Nemokamų konsultacijų teikimas, 1 mėnesį po mokymų pabaigos. Stebėjimas kaip Jums sekasi, atsakymai į klausimus, visapusiška pagalba, palaikymas, buvimas kartu ir „vedimas už rankos“.