
Facebook ir Instagram administravimo mokymai
Pradėkite teikti paslaugas kitoms įmonėms
€2500.00
Padedame smulkiajam ir vidutiniam verslui pozicionuoti savo prekinį ženklą Facebook ir Instagram paskyrose. Teikiame individualius ir grupinius mokymus Jums ir/ar Jūsų įmonės darbuotojams, kurie rūpinasi verslo administravimu socialiniuose tinkluose.
Detali mokymų programa, kaina ir sąlygos:
▪ Mokymų valandų skaičius – 60 (šešiasdešimt) valandų.
▪ Pamokos trukmė: 60 (šešiasdešimt) minučių per dieną.
▪ Trukmė: 5 (penki) mėnesiai. Trukmė kinta, atsižvelgiant į tai, kiek pamokų sutariame per savaitę.
▪ Mokytojos pagalba po mokymų, kaip išeiti į rinką.
▪ Mokytojos pagalba po mokymų, gavus pirmus klientus.
▪ Mokymai individualūs, kuriuose dalyvauja tik klientas (-ė) ir mokytojas (-a).
▪ Komunikacija vyksta kiekvieną dieną pagal poreikį, per Messenger balso žinutėmis.
▪ Mokymai vyksta Zoom.com platformoje nuotoliniu būdu.
▪ Mokymus sudaro: 15% teorinės, informacinės žinios ir 85% praktika.
▪ Suteikiami reikalingi Apps’ai ir programos, reikalingos darbams atlikti.
▪ Individualių mokymų data ir laikas derinami abiem pusėms patogiu laiku.
▪ Mokymai galimi ryte, dieną ir vakare.
▪ Po apmokėjimo gavimo, rezervuojamos mokymų datos ir laikas, abiem pusėms patogiu laiku pagal susitarimą.
▪ Prieš mokymus pasirašoma paslaugų teikimo sutartis.
▪ Esant poreikiui, suteikiama išsimokėjimo galimybė.
▪ Po kiekvienos pamokos, atsiunčiame sumontuotą pamokos video įrašą su neriboto laiko prieiga.
▪ Visas pamokas rekomenduojame tvarkingai išsisaugoti savo kompiuteryje, kad esant poreikiui galėtumėte bet kada peržiūrėti.
▪ Pamokų video įrašai siunčiami per Wetransfer programą.
▪ 2 (du) mėnesius po mokymų pabaigos - suteikiame visapusišką pagalbą, priežiūrą ir nemokamas konsultacijas. Stebime kaip Jums sekasi, komunikuojame, būname kartu ir „vedame už rankos“, padėdami įtvirtinti mokymų metu įgytas žinias.
MOKYMŲ PROGRAMA:
● Socialinių tinklų administravimo paslaugų rinkos tyrimas.
● Paslaugų sutarties, komercinių pasiūlymų, elektroninių laiškų rašymas ir sukūrimas.
● Tikslingi potencialių klientų paieškos būdai.
● Paslaugų pardavimo strategijos sukūrimas.
● Paslaugų pardavimo įgyvendinimo būdai.
● Pardavimų mokymas su praktinėmis užduotimis.
● Komunikacija su potencialiais klientais telefonu, elektroniniu paštu, messenger, sms ir zoom.com platformoje.
● Dalykinė etika ir jos išmanymas.
● Jūsų paslaugos ir/ar produkto pardavimų vystymas Facebook/Instagram socialiniuose tinkluose.
● Tikslingi potencialių klientų pritraukimo būdai.
● Organinės ir neorganinės reklamos būdų naudojimas.
● Prekinio ženklo (paslaugos/produktų) žinomumo vystymas.
● Facebook/Instagram verslo paskyrų auditas.
● Facebook/Instagram įrankių naudojimas.
● Reikalingų funkcijų įdiegimas.
● Meniu juostos tvarkymas.
● Teisingas Bio aprašymas, įterpiant raktinius žodžius tekste.
● Teisingas Profile picture (profilio nuotraukos) ir Cover picture (viršelio nuotraukos) sukūrimas/įkėlimas/rezoliucijos dydžiai.
● Jūsų teikiamų paslaugų aprašymo sukūrimas, įtraukiant tikslingus, auditorijai aktualius raktinius žodžius, raginimą veikti, kontaktus, nuorodas ir įkėlimas į tam skirtas vietas, kurios didina Jūsų paskyrų žinomumą ir augimą.
● Instagram Hightlight sukūrimas, pavadinimų parinkimas.
● Instagram Hightlight Cover (viršelių) parinkimas ir uždėjimas.
● Turinio sukūrimas ir įkėlimas į Hightlight.
● Išmokymas, kada, kaip ir ką kelti į Hightlight.
● Kokia jų paskirtis ir kam jie naudojami.
● Facebook/Instagram storių kūrimas ir įkėlimas, naudojant mobilųjį įrenginį ir kompiuterį. Skirtumai ir patarimai.
● Ką, kada, kokiu metu ir kiek kelti storių. Rodymo trukmė.
● Storių kėlimo funkcijų naudojimas, jų parodymas, rekomendacijos ką naudoti būtent Jūsų verslui ir/ar veiklai.
● Ką daryti, jeigu keliate storius per Facebook/Instagram ir negalite uždėti Jums patinkančios ar „trendinės“ muzikos.
● Instagram account pakeitimas, esant poreikiui dėl muzikos.
● Instagram ir Facebook verslo paskyrų sujungimas, kad galėtumėte kelti turinį per Instagram. Tokiu atveju turinys automatiškai įsikels ir į Facebook verslo paskyrą.
● Kaip pridėti žmogų prie Facebook paskyros, norint suteikti jam prieigos teises (valdyti, kurti turinį ir kt.).
● Kaip ištrinti nereikalingas, senas ar nebenaudojamas Facebook paskyras visam laikui.
● Dažniausiai daromų klaidų vengimas.
● Tikslinių Facebook grupių naudojimas, dalinimasis galerijomis ir video medžiaga.
● Turinio kūrimas Facebook ir Instagram paskyrose.
● 5 (penkios) turinio rūšys.
● Kokį turinį kurti būtent Jūsų verslui ir/ar veiklai.
● Kiek postų, reels, storių rekomenduojama kelti per savaitę, atsižvelgiant į Jūsų konkretų verlą ir/ar veiklą.
● Turinio formatų, rezoliucijų dydžiai.
● Turinio kūrimo strategijos sudarymas.
● Turinio kūrimo planavimas iš anksto.
● Darbas su įrašų/storių/reelsų planavimo įrankiu.
● Rezultatų analizės įrankių naudojimas.
● Rezultatų duomenų eksportavimas.
● Savo veiklos unikalumo išgryninimas ir tikslingas pozicionavimas.
● Tikslingas marketingo būdų parinkimas.
● Ką, po ko ir kaip daryti ir/ar ko nedaryti.
● Vizualų kūrimas ir tinkamų tekstų rašymas.
● Antraščių svarba, jų rūšys ir kūrimas.
● Patikrintų/rekomenduojamų Apps'ų naudojimas.
● Mokymasis dirbti su Apps’ais.
● Mokymas naudotis nemokama/legalia vaizdine medžiaga. Jų šaltiniai. Taisyklės.
● Šaltinių nuorodos, hastagų paslėpimas po vizualu.
● Svarbiausių raktinių žodžių (hastagų) parinkimas Jūsų verslui ir/ar veiklai.
● Raktinių žodžių naudojimo taisyklės, kur, kiek jų naudoti.
● Kada verta naudoti raktinius žodžius, kada – ne.
● Kiek jų rašyti, keliant turinį. Kokią funkciją jie atlieka.
● Darbas su vizualų kūrimo programa Canva, jos pagrindinės, bazinės žinios, kuriant turinį socialiniams tinklams ir paskyroms. Mokomasi su kompiuteriu.
● Canvos naudojimas kompiuteryje ir mobiliajame įrenginyje.
● Skirtumai. Privalumai. Minusai.
● Nemokama ir Pro versijos. Jų skirtumai ir galimybės.
● Logotipo sukūrimas su Canva, esant poreikiui.
● Postų, storių, karuselių kūrimas su Canva. Įkėlimui į paskyras ir mokamai Meta Ads reklamai (yra skirtumų).
● Animuotų video kūrimas su Canva programa.
● Sukurtų darbų atsisiuntimas.
● Reikalingų mygtukų ir funkcijų naudojimas.
● 2 (dviejų) šriftų, 2 (dviejų) – 3 (trijų) spalvų kodų parinkimas, jeigu dar neturite. Jų svarba.
● Savo verslo ir/ar veiklos stiliaus, „braižo“ ir išskirtinumo atradimas, naudojimas, nesiblaškymas.
● Mokymasis dirbti su video redagavimo programėle CapCut.
● Trumpų video, storių, reels, kalbančios galvos, reklaminių klipų, mokomųjų vaizdo įrašų kūrimas su CapCut.
● Pagrindinės ir bazinės CapCut funkcijos bei įrankiai. Išmoksite juos naudoti.
● Populiarių perėjimų, animacijos, savo balso įrašymo, tekstų uždėjimo, sulėtinimo/pagreitinimo, titrų uždėjimo ir kitos funkcijos.
● Garsinių efektų naudojimas. Muzikos įkėlimas iš CapCut didelės muzikos galerijos arba eksportavimas muzikos iš kitų šaltinių, kuri Jums patinka. Taip pat „trendinės“ muzikos eksportavimas.
● Mokymasis kurti su Autocut funkcija ir New Project.
● Autocut funkcija naudojama tuomet, kada mums programėlė viską sumontuoja pati, be mūsų įsikišimo.
● Su New Project – visas funkcijas kuriame patys.
● Sukurtų video atsisiuntimas ir kėlimas į Facebook/Instagram bei mokamą Meta Ads reklamą.
● Supažindinimas su Business Suite programėle, skirta valdyti savo Facebook/Instagram paskyras vienoje vietoje, naudojant mobilųjį įrenginį.
● Meta Ads mokamos reklamos bazinės žinios.
● Išaiškinimas, kaip veikia Meta reklamos sistema, jos algoritmai, galimybės.
● Verslo paskyros, Ads Manager, Pixel ir kt. sąvokos – ką reikia turėti?
● Nurodomos taisyklės, ką galima daryti, ko – ne. Privaloma griežtai jų laikytis.
● Patarimai, triukai, kuriuos naudoja specialistai, norėdami pagerinti rezultatus ir sutaupyti reklamos išlaidas.
● Supažindinimas su Ads Manager programėle, skirta valdyti, kurti, redaguoti, įjungti, išjungti mokamas reklamas, naudojant mobilųjį įrenginį.
● Boost ir Meta Ads reklamų skirtumai.
● Boost reklamos veikimo principai ir minusai.
● Meta Ads reklamos veikimo principai ir pliusai.
● Išaiškinimas, kada nerekomenduojama rinktis Boost reklamų.
● Išaiškinimas, kokių svarbių funkcijų negalime daryti, leisdami Boost reklamas. Šias funkcijas turi tik Meta Ads.
● Kainų skirtumas, leidžiant Boost reklamas per mobilųjį įrenginį ir kompiuterį.
● Išmokoma, kaip patekti į Meta Ads sistemą, kur yra kuriamos reklamos.
● Banko kortelės duomenų suvedimas.
● Išlaidų limito nustatymas.
● Kito žmogaus pridėjimas į Meta Ads sistemą ir teisių suteikimas valdyti, kurti ir/ar analizuoti Jūsų reklamas.
● Anksčiau buvusių aktyvių reklamų peržiūra, analizė, išvados, esant galimybei.
● Meta reklamos galimybės ir privalumai skirtingiems verslams.
● Reklamos kūrimas ir paleidimas Meta Ads Manageryje.
● Techninis mokymas, kaip sukurti reklamą žingsnis po žingsnio.
● Reklamos kūrimas nuo A iki Z.
● Supažindinimas su visų reklamų tikslais.
● Awareness (žinomumo) tikslas.
● Traffic (srauto) tikslas.
● Engagement (įsitraukimo) tikslas.
● Leads (Kontaktų rinkimo) tikslas.
● App promotion (Programėlės) tikslas.
● Sales (Pardavimų/konversijų) tikslas.
● Išaiškinimas, kaip pasirinkti tinkamą tikslą.
● Tikslų parinkimas kartu su mokytoja, būtent tik Jūsų verslui ir/ar vykdomai veiklai!
● Naudingų kampanijų kūrimas ir paleidimas tik Jūsų verslui ir/ar vykdomai veiklai!
● Ad Set auditorijų, biudžeto, vietos, laiko nustatymai.
● Auditorijų (tikslinių klientų paieškos pagal pomėgius, elgseną ir kt.) testavimas.
● Tam tikrų mygtukų paspaudimai, nuorodų įkėlimas.
● Tinkamų reklamos vizualų sukūrimas, naudojant tam skirtus dydžius.
● Vizualų (nuotraukų, karuselių, video, animuotų video) įkėlimas ir testavimas.
● Skirtingų tekstų ir antraščių rašymas ir testavimas. Vienu metu galime įkelti 5 (penkis) skirtingus tekstus ir 5 (penkias) skirtingas antraštes.
● Reklamų stebėjimas, optimizavimas, rezultatų analizė.
● Išaiškinama, kada verta keisti vizualą, tekstą, tikslą ar auditoriją.
● Išaiškinama, ką daryti, jei reklama „neveikia“ arba „nebeveikia“, t.y. nebepasiekiame užsibrėžtų tikslų, nebegauname klientų, užsakymų, nebepadarome pardavimų.
● Aptarimas, ką išmokome. Rekomendacijos tolesniems žingsniams.
Nemokamų konsultacijų teikimas, 2 (du) mėnesius po mokymų pabaigos. Stebėjimas kaip Jums sekasi, atsakymai į klausimus, visapusiška pagalba, palaikymas, buvimas kartu ir „vedimas už rankos“.
